Re: Odp: 0202122 ................

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 00:39:19 MET

On Sun, 04 Jan 1998 15:06:02 GMT, struziko_at_polbox.com (stru$) wrote:

>Mi tez sie to pare razy zdarzylo i na pewno nie byl to zbieg
>okolicznosci.

Widze, ze laczysz sie w Gdansku. Mozna zapytac przez jaka centrale? U
mnie na 303 (niedawno swietowala roczek) jeszcze mi sie cos takiego
nie trafilo. A moze to dlatego, ze lacze sie zwykle po polnocy? :-)
Tyle, ze przy zwyklych rozmowach tez tego nie mialem. Kiedys (dosc
dawno) slyszalem w radiu rozmowe na ten temat z kims z tpsa i
wygladalo, ze trzeba za to zaplacic.

gr

PS Prosba o skracanie cytatow!

-