Re: Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 16:35:43 MET

Beer <beer_at_do.poznan.tpsa.pl> napisał(a) w artykule
<01bd1897$55f09380$0bf474c3_at_ppp>...
Według
nie

> Niestety kontroler pecetowej stacji nie jest w stanie odczytac
> dyskietek Amigi.Dyski takowe sa odpowiednio preparowane na Amidze
> do postaci plikow ( *.ADF ) i w taki sposob przenoszone na peceta
> (program do ich tworzenia jest dolaczony do pakietu).W config'u UAE
> zaznacza sie jaka nazwe pliku ma stacja DF0,DF1 ...i tak to sie
kreci:).
> A tak na marginesie to jezeli podasz nazwe katalogu ktory ma "robic"
za
> twardziela to emulowana amiska sama boot'uje.

... a jak nie wiesz skąd zdobyć przykładowe pliki *.adf do odsyłam się
do SecretService CD41. tam były przykładowe *.adf-y które zawierały
demka z amigi.
co ciekawe to amiga potrafiła czytać pctowe dyski, odwrotnie nie jest
to możliwe.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl