Re: Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: Beer (beer_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 23:33:41 MET

> Ja chciałem się pobawić z UAE. Mam KickStart'a, lecz nie wiem co mam
> zrobić aby emulator mógł odczytać dyskietkę w formacie Amigi. Według
> tego programu, program zakłada wirtualny dysk na HD w wielkości formatu
> Amigi - 880kB, lecz nie o to chodzi. Jestem na etapie, gdy na wstępnym
> ekranie widać ciągle wsuwającą się dyskietkę do stacji. Dalej... nie
> wiem. Mam parę dyskietek amigowskich, które chciałbym odczytać, lecz nie
> wiem jak.

        Niestety kontroler pecetowej stacji nie jest w stanie odczytac
dyskietek Amigi.Dyski takowe sa odpowiednio preparowane na Amidze
do postaci plikow ( *.ADF ) i w taki sposob przenoszone na peceta
(program do ich tworzenia jest dolaczony do pakietu).W config'u UAE
zaznacza sie jaka nazwe pliku ma stacja DF0,DF1 ...i tak to sie kreci:).
A tak na marginesie to jezeli podasz nazwe katalogu ktory ma "robic" za
twardziela to emulowana amiska sama boot'uje.