Re: Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: Marcin Pasternak (mzimu_at_SPAMFREE.friko.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 00:14:25 MET

On Sat, 3 Jan 1998 22:05:28 +0100, "Andrzej Turek" <andre_at_kr.onet.pl>
wrote:

> Ja chciałem się pobawić z UAE. Mam KickStart'a, lecz nie wiem co mam
>zrobić aby emulator mógł odczytać dyskietkę w formacie Amigi. Według
>tego programu, program zakłada wirtualny dysk na HD w wielkości formatu
>Amigi - 880kB, lecz nie o to chodzi. Jestem na etapie, gdy na wstępnym
>ekranie widać ciągle wsuwającą się dyskietkę do stacji. Dalej... nie
>wiem. Mam parę dyskietek amigowskich, które chciałbym odczytać, lecz nie
>wiem jak.

RTFM! Czytałeś dokumentację UAE? Amigowskie dyskietki przeczytasz
tylko na prawdziwej Amidze, chyba że zlutujesz sobie Amiga Floppy
Reader [zajrzyj na moją stronę po schemacik], albo nabędziesz coś,
co zwie się "Catweasel Disk Reader" [~100 DM]. PC czyta bezpośrednio,
bez żadnych przeróbek, jedynie amigowskie CD-Romy lub twarde dyski
[to ostatnie tylko pod Linuxem]. O dyskietkach bez dodatkowego
osprzętu zapomnij.
Żeby uruchomić UAE, musisz sobie "poprzerabiać" dyskietki na .ADFy
za pomocą prawdziwej Amigi, albo znaleźć w sobie żyłkę konstruktora...

Pozdrufka,
--- Marcin
mzimu_at_friko.onet.pl
http://www.hyperreal.art.pl/mzimu