Re: 0202122 ................

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 23:34:18 MET

On 2 Jan 1998 22:37:27 GMT, "Futszak" <mars_at_freekki.net.pl (usun
free)> wrote:

>stru$ <struziko_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
><68j6di$5i8$1_at_korweta.task.gda.pl>...
O 27.00 :-) tez bywa zajete :-( choc faktycznie rzadko. A jesli juz,
to i tak najdalej za 3 - 4 razem sie polaczysz. W dzien, czy
wieczorem, to faktycznie szkoda gadac.

Tak swoja droga, to dlaczego "kierunek zajety"? Komunikaty w rodzaju
"abonent zmienil numer..." to juz mialem, ale takiego jeszcze nie...

Ciekaw jestem jak to wyglada z przypisaniem konkretnych modemow do
centrali. Ostatnio jak ogladalem mapke, to jesli te liczby na mapce
oznaczaja ilosc modemow dostepowych, to wygladalo by na to, ze w
Trojmiescie jest ich 180 w tpnet. Wydaje mi sie jednak, ze dla danej
centrali nie sa one wszystkie dostepne. No bo skad "zejety" o 3 w
nocy? Czy przydzielony IP ma jakis zwiazek z przydzielonym modemem?
Ciekawe, bo zauwazylem, ze jesli lacze sie w niezbyt duzym odstepie
czasu (kilku godzin), to bardzo czesto dostaje ten sam IP, natomiast
jesli przerwa jest dluzsza (tak na oko powyzej 12h), to IP jest zawsze
inny.

>Skorzystaj z jakiegos providera, przeciez macie ich troche tam w Gdansku a
>wiec i ceny sa pewnie nie az takie wysokie.
Jednej firmie nie mozna sie wyplacic, a co dopiero dwom?

>futszak

-
Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred@::@amg.gda.pl (iso8859-2)