Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 08:54:24 MET

Jaroslaw Lis wrote in message <34ae978b.8085334_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>Slawku - HTML ma dwie strony. Netscape robil wlasne przegladarki -
>inni mogli rozszerzen uzywac, lub nie. Jesli uzywali - z jednej strony
>zmuszali ludzi do uzywania Ns, z drugiej strony - ryzykowali ze
>ich nie beda ogladac.

Czyli zachowywali sie jak arogancki monopolista wymuszajac swoja 90%
obecnoscia na rynku droge rozwoju html.
Ja nie mowi ze to strasznie zle, w koncu rybken jest wolny ale warto
pamietac, zwlascza
dzis gdy pansowie z NN pozuja na ofiary i niewiniatka, jak to bylo jeszcze
niedawno.
NN ma podbnie pretensje ze MSIE jest za darmo a sami rozdawali go na prawo i
na
lewo...

Slawek
Sluchaj Radia Na Internecie: