Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 10:25:46 MET

slawek schrieb in Nachricht <68nf88$73n$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...

>Czyli zachowywali sie jak arogancki monopolista wymuszajac swoja 90%
>obecnoscia na rynku droge rozwoju html.
>Ja nie mowi ze to strasznie zle, w koncu rybken jest wolny ale warto
>pamietac, zwlascza
>dzis gdy pansowie z NN pozuja na ofiary i niewiniatka, jak to bylo jeszcze
>niedawno.
>NN ma podbnie pretensje ze MSIE jest za darmo a sami rozdawali go na prawo
>na
>lewo...

-
>-----------------
>Slawek
> [...]

Hi,
monopol jest monopolem i nikt nie chce dobrowolnie zabijac kurę
niosącą złote jajka.
Teraz u nas w Niemczech od 1 stycznia Telekom (odpowiednik TPSA)
sądownie już jego nie ma. To on wymaślił coś ciekawego. Wymaga
tak zwanego odszkodowania za zdradę, tzn. jeżeli ktoś chcę zmienić
towarzystwo, to musi zapłacić Telekom kare w wysokości 150 DM.
Całe szczęści, że są organy kontrolujące i to miu nie przejdzie,
przynajmniej w takiej wysokości. Ale on chyba dobrze skalkulował,
żeby było z czego obniżać.
A pomiędzy MS i NN idzie wojna na noże i krew już się leje. Ostatnio
czytałem, że MS zawyżyło dane statystycznie i to sporo na swoją
korzyść naturalnie, a potem było sprostowanie, ale już mniejszymi
literami. Jak to się mówi wierz tylko tym statystykom, które sam
sfalszowałeś.

POzdrowienia

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de