Re: Lamerskie (!?) pytanie - partycje ? - wyjasnienia.

Autor: KEL (EXILE90.AT.NETCOM.CA_at_NETCOM.CA)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 06:51:30 MET

On Sat, 03 Jan 1998 22:29:13 GMT, AdamPofo_at_kki.net.pl wrote:
[snip]
>3. Jezeli sie pogodze (bedzie trudno) z format C: i przy okazji (jak
>wynika z listow respondentow) takze i H: to jak zrobic najlepiej
>(istnieje mozliwosc, ze raz na kwartal bedzie format C:) aby miec
>partycje do trzymania danych bez koniecznosci backup'u na HD?
>Jakis fdisk ;) ale jak to sprytnie zrobic?
zainstaluj partition magic i utworz "prawdziwa" partycje
obecnie mam zalozona partycje d: na dysku c: i na d: mam dwa
skompresowane "dyski" f: i g: (dziala pieknie)

>A dlaczego raz na kwartal format C:? - poniewaz interesuje sie soft'em
>i w tygodniu instaluje i deinstaluje ok. 3-4 programow - takie
>hobby;-) (wtedy rejestr wyglada jak Rynek w Sylwestra i ma ok. 4 MB
>objetosci. G95 laduje sie wtedy tak dluuuuuuuugo, ze mnie szlag
>trafia).
witaj w klubie :)
sciagnij sobie jakis program do "czyszczenia" registry
(sorry nie pamietam nazwy, mialem go kiedys ale "zniknal" kiedy
probowalem hack moj wlasny ftp hehe btw caly c: zniknal :)

Konrad Latala

E-Mail: exile90_at_netcom.ca (ask, before sending binaries)
ICQ UIN: 1830634 ICE CHAT: KEL, kel, exile90