Re: Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 22:05:28 MET

>Czy ktos z Was bawil sie tym emulatorem?
>Mam troche problemow z odpaleniem czegokolwiek i ustawieniem
klawiatury.
>Bylbym dzwieczny za pomoc.. ;)

    Ja chciałem się pobawić z UAE. Mam KickStart'a, lecz nie wiem co mam
zrobić aby emulator mógł odczytać dyskietkę w formacie Amigi. Według
tego programu, program zakłada wirtualny dysk na HD w wielkości formatu
Amigi - 880kB, lecz nie o to chodzi. Jestem na etapie, gdy na wstępnym
ekranie widać ciągle wsuwającą się dyskietkę do stacji. Dalej... nie
wiem. Mam parę dyskietek amigowskich, które chciałbym odczytać, lecz nie
wiem jak.

Pozdrowienia...
   ANDRZEJ TUREK andre_at_kr.onet.pl
   os.Oswiecenia 9/59 andrello_at_friko.onet.pl
   31-635 Kraków
   tel: (0-12) 648-78-96 http://friko.onet.pl/kr/andrello/