Re: Co kupić ZIP czy LS1200

Autor: Bartek (bartek_at_ras2.miramex.com.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 13:34:20 MET

At 09:30 3.01.98 +0100, you wrote:
>Potrzebuję trochę większego nośnika niż dyskietka, waham się co kupić LS120
>czy ZIP. Czy któryś z tych napędów staje się standardem. Nie chcę wdepnąć
>ślepy zaułek.
>
>A jakie są wasze doświaczenia i prognozy dot. następcy dyskietki 1.44MB?.

Zalezy do czego jest ci to potrzebne.
(imho) kup zip'a.
Jesli potrzebujesz czegos do przenoszenia danych do najlepiej
kupic wersje LPT, natomiast jezeli naped ma byc na stale
zamontowany do najlepiej ATAPI.
Jesli chodzi o standardy to wiele firm (compaq ,ibm ,
niktore gateway i inne) montuje zip'a jako JEDYNY naped.
Wnioski same sie nasuwaja.
Poza tym slyszalem ze ls120 nie dziala z niektorymi
biosami.
Jedyny plus dla ls120 - wieksza pojemnosc
(ale dla 20 MB nie warto kupowac :)) (oczywiscie IMHO)
  z pozdrowieniami BARTEK