Re: 0202122 ................

Autor: dl00gi (dl00gi_at_netcontrol.cybermind.com.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 14:20:37 MET

On Sat, 3 Jan 1998, Przem Kowalczyk wrote:

> [...]
> i jakoś bez większych problemów. Najdłużej czekałem jakieś 4 min
> (mam ustawione powtarzanie co 1 sekundę, gdy numer jest zajęty).
> Udaje się nawet w ciągu dnia, a także pod wieczór, kiedy ruch się
> wzmaga :-)
>
> Z jakiego numeru dzwonisz? Ja z 682.... , to może mieć znaczenie.
>
> pozdrówka
>
> Przem
>

> --
> Przemysław Kowalczyk | Technical University of Gdańsk |
> przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl | E T I |
>
> -- This letter has been printed on recycled electrons ---

Fakt, ja dzwoniac z 552... z Oliwy, uzywajac tez dosc cienkiego modemu
(nawet nie wiem jaki to, bo pozyczony od sasiada - w W95 ustawiony jako
standard 28,8) nie mam zadnych problemow,zeby sie polaczyc, o roznych
porach dnia !! Szkoda tylko, ze ten modem wyciaga najwyzej 19200
 _| | | | |___|_| University of Gdansk
| . | | | | | | . | | Economic Faculty I year
|___|_|___|___|__ |_| << IRC #gdansk - dl00gi >>
________________|_|__ dl00gi_at_netcontrol.cybermind.com.pl

 Trustno1 - don't buy a computer ! :-))