Re: 0202122 ................

Autor: Przem Kowalczyk (przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 01:28:03 MET

stru$ wrote:

> Jak tak dalej pojdzie to trzeba bedzie zapisywac sie na polaczenie z
> numerem 0202122
> Czyzby Gdansku byla ostatnio wyprzedaz modemow? Numer jest ciagle
> zajety a mily glosik (juz mam go dosyc) informuje "kierunek zajety
> prosze sprobowac pozniej" Pozniej tzn. chyba o 3 w nocy. :-(
> A pomyslec, ze rok temu wszystko chodzilo jak w zegarku.
> Czy te czasy powroca?
> A jak jest w innych miastach?

Oj, coś chyba masz strasznego pecha. Ja też dodzwaniam się do Gdańska
i jakoś bez większych problemów. Najdłużej czekałem jakieś 4 min
(mam ustawione powtarzanie co 1 sekundę, gdy numer jest zajęty).
Udaje się nawet w ciągu dnia, a także pod wieczór, kiedy ruch się
wzmaga :-)

Z jakiego numeru dzwonisz? Ja z 682.... , to może mieć znaczenie.

pozdrówka

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl |       E T I         |