Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 13:07:02 MET

slawek wrote:

> Za Jarkiem Lisem:
>
> Encyklopedia doklada druga definicje:
> Przedsiebiorstwo lub zrzeszenie przedsiebiorstw opanowujace rynek w
> takim stopniu, ktory pozwala im na ustalanie cen oraz ogranicza
> mozliwosc powstawania lub rozwoju przedsiebiorstw konkurencyjnych.

Dwa lata temu Netscape byl rozdawany, wiec nie wiem czy moze byc mowa o
rynku bo reguly tranzakcji sa nieco inne, inna jest regula podejmowania
decyzji przez "kupujacego". Ile sie nie nie myle osiagnal spora wartosc
gieldowa zanim cokolwiek sprzedal.Netscape nie ograniczyl skutecznie
powstania lub rozwoju MS. Definiowac rozszerzenia kazdemu wolno(choc nie
wiem po co szumu informacjnego juz dosc a tutaj wodotryski spowalniaja
dostep do informacji), natomiast odinstalowanie MS Explorera stanowi
pewien problem.

pawel

> Slawek
> Sluchaj Radia Na Internecie: