Re: Lamerskie (!?) pytanie - partycje ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 13:01:54 MET

Adampofo_at_kki.net.pl napisał(a) w artykule
<34ad3788.3323346_at_news.icm.edu.pl>...
> Czesc.
> Troche (chyba) lamerskie pytanko :
> Pod win95 zalozylem skompresowana partycje dodatkowa(H:), czy
> formatujac dysk C:usune takze partycje H:?
> Dzieki.

na dysku c znajdują się sterowniki obsługujące kompresowaną partycję.
proponuję zrobić sobie kopię bezpieczeństwa, przed formatowaniem c:.
najważniejszy jest jeden (chyba dblspace.bin) czy coś takiego.
przetrzymuje on indeks plików znajdujących się na kompresowanej
partycji.
ja kiedyś to skasowałem i był trochę problem.
komputer widział partycję d: a nie widział h:. na partycji d: był
jeden plik drvspace nie dołączony do systemu.
po prostu nie było sterownika, by system mógł go widzieć jako osobną
patrycję.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl