czy FPM można mieszać z EDO?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 13:04:49 MET

        jak w topicu. mianowicie chodzi o to, że mam już dwa simy zwykłe 60ns
i nie warto ich znowu sprzedawać za grosze, żeby kupować od nowa 4
EDO. chciałbym rozbudować pamięć jeszcze o kilka dodatkowych megsów.
trudno jest (przynajmniej u nas w cz-wie) o dostanie zwykłych FPM. za
to nie ma problemu z EDO.
wiec pytanie. czy dokładając do drugiego banku EDO (mając w pierwszym
zainstalowane już FPM) nie będą mi się one gryzły?
w instukcji płyty nic nie piszą na ten temat. tzn. piszą, że można
stosować EDO i FPM ale nic na temat tego, czy można je mieszać.
jest mała wzmianka mówiąca o tym, że producent zaleca korzystanie z
jednakowych kości, najlepiej od tego samego producenta, ale to jest w
instrukcji prawie każdej płyty.
płyta to: ECS P5VX-Be.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva