Re: Odp: Modem i telefon rownoczesnie...

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 12:57:32 MET

On 2 Jan 1998 22:53:57 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Zapomnieliscie o jednej rzeczy... Impulsy. Za korzystanie z Internetu
>0202122 via ISDN placimy jak za 3cia strefe miedzymiastowa...
Tyle, ze korzystanie, przynajmniej w Warszawie, z 0202122 nie ma
sensu, polaczenie jest mozliwe na 33600, natomiast na 64000/DIGITAL
mozna polaczyc sie z numerem 0202422.
> Powodzenia
>:) Mnie nie bardzo stac byloby na 10min takiej zabawy dziennie... Kabel
>staly wychodzi taniej.
Faktem jest, ze taryfikacja jest mordercza, ma sie zmienic na normalna
od lutego. Inna sprawa, ze inni ISP, np Polbox rowniez oferuja dialup
po ISDN, w tej chwili co prawda jedynie przez Komertel, czyli tez
drogo. Jednak Polbox twierdzi, ze nie dlugo bedzie mozna rowniez
oferowal dostep przez ISDN w Sieci Publicznej.

Mirek