Re: czy FPM można mieszać z EDO?

Autor: Przem Kowalczyk (przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 22:25:09 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

{ciach, o stosowaniu różnych pamięci}

U mnie taka konfiguracja (EDO + FPM) chodzi bez problemu. W
instrukcji do płyty też nie zalecali 'mieszania'. W dodatku oba banki
mam ustawione na 60 ns. Do tej pory (jakieś 6 miesięcy) nie
zanotowałem żadnych podejrzanych zachowań.

Płyta to staruszek FX.

pozdrówka

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl |       E T I         |