Re: Rozne pytania

Autor: Krzysztof Lubecki (krzych_at_worldnet.att.net)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 05:23:58 MET

KEL wrote in message <34aeaf8d.4304460_at_nntp.netcom.ca>...

>Moze w Europie :P
>Tu w Kanadzie gdy zapytalem sie w serwisie komputerowym o ATX'a goscie
>wywalili na mnie galy i zaczeli sie pytac czy to jakis "nowy projekt
>prosto z Azji" :)

Jakis kiepski serwis, bo tu na wschodnim wybrzezu USA jest tego od groma.
Dodatkowo wszystkie serwisy i firmy polecaja toto kupujacym (bo drogie i
NOWE) jako cos extra. A ze wszystko co nowe jest dobre to ludzie biora jak
cieple buleczki. Osobiscie odradzam znajomym zakup tego przelomowego
badziewia.

       Krzych