Re: Kamera i komputer

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 21:00:25 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<34aab19f.8777581_at_news.icm.edu.pl>...
> slawekw_at_wonet.com.pl (Slawek Wegorzewski) napisał(a):
>
> /> Zbigniew Jagielski wrote:
> /> >
> /> > Kochani wlasnie kupilem kamere Hi8 i chcialbym podlaczyc ja do
komputera.
> /> > Chcialbym moc robic troche efektow, miksowac, wylapywac na
komputer pojedyncze klatki i moze cos wiecej czego jeszcze nie wiem.
> />
> /> Szczerze ???
> /> <szczreze> To kup Amigę. Poważnie. Oraz oprogramowanie Scala MM
400 (lub
> /> nowszą) </szczerze>
>
> Jeśli chodzi o skalę to jest też na PCta i całkiem nieźle chodzi ...

miałem amige i to w całkiem niezłej konfiguracji i moge powiedzieć coś
na temat scali na nią i na pcta.
przy pc-cie występują kłopoty przy poziomym/pionowym przesuwaniu
bitmapy po ekranie - lekkie zrywanie.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl