Re: Sygnal bledu

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 21:00:24 MET

Robert Burduk <rburduk_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<34AAC84F.17D5_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl>...
> Co oznacza sygnal (biiiipppp bip bip - dlugi krotki krotki)
pojawiajacy
> sie podczas uruchamiania komputera ?
> Problem dotyczy karty graficznej, po wymianie na inna wszystko jest
O.K.

mialem kiedys taki problem. przyczyna tkwila w tym, ze przy czestym
wiciaganiu i wkladaniu karty do slotu zdarla sie jedna sciezka na
laczu (od karty).
bylo to ciezkie do zauwazenia, zle jakos mi sie udalo to zobaczyc.
dolutowalem (po chamsku) sciezke tak, zeby tylko stykala i chodzi
teraz bez problemow.
trzeba tylko uwazac, zeby ostroznie ja wyciaagc i wkladac, bo znowu
sie moze zwalic.
byc moze u ciebie przyczyna jest ta sama.

--
pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl