Re: Jaki dobry modem ?

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 20:46:26 MET

On 2 Jan 1998 11:19:26 GMT, "Tałajczyk Piotr"
<piotr_ta_at_friko2.onet.pl> wrote:

>no właśnie do diabła. jak to bedzie w końcu z tym standardem. wydaje
>mi się, że napis na pudłach od robotisc'ów o treści "upgradable to
>56kbs - X2" staje się być coraz mniej "oferujący". chodzi mi o to, czy
>k56flex ma większe szanse jak na dzień dzisiejszy, czy X2. mnie
>osobiscie zależało by na tym drugim, gdyż sam posiadam taki modem, ale
>moje "zależało" tu się nie liczy.
USR bedzie upgraedowalny do V.PCM, w polowie styczna ten standard ma
byc przez ITU-T uzgodniony, zatwierdzenia nalezy sie spodziewac w
pazdzierniku.

>jednach chciałbym wiedzieć co planuje telekomuna w związku z zmianą
>standardu modemów na swoich serwerach. na początku mówioni, że X2 i
>tylko X2. teraz mowi się o K56flex. wiec jak to będzie.
>za odpowiedzi z gory wielkie dzięki.
Co by w tej chwili nie zainstalowala TPSA to i tak _powinna_ zmienic
na V.PCM, oczywiscie po jego zatwierdzeniu.

Mirek