Re: Co tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: Marcin Fal (dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 18:45:20 MET

On Wed, 31 Dec 1997 17:27:02 GMT, trach_at_priv.onet.pl (Jacek
Kolodziejczyk) wrote:

>A jak się to ma do MSIE 3.02 ? Aktywny pulpit, kanały, to dla mnie
>niepotrzebne bajery.

Za to Outlook jest wart IMHO zainstalowania MSIE 4.
Tyle tylko że ja do poczty używam The Bat, funkconalnie bije na głowę
wszystkie programy z jakimi miałem do czynienia. Nie mogę go niestety
polecić gdyż ma problemy z kodowaniem literki ą.

> Natomiast dwukrotne zwiększenie czasu ładowania i
>niestabilność (program wykonał ...) zupełnie dyskwalifikuje taką
>aplikację. NC 4 także robił mi zwisy i dlatego zostaję przy IE
>3.02pl.
>K5 100, 16MB RAM.

NC jest bardzo wrażliwy na wszelkie przerasowanie komputera.
Na AMD DX4 100 przetaktowanym na 120 działało wszystko z wyjątkiem NC4
który się wieszał.

Ja z www bardzo rzadko korzystam, i do tego wystarczaja mi MSIE
wbudowane w OSR2.

Marcin