Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: Zebrowski (zebro_at_iname.com)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 19:56:33 MET

Jaroslaw Lis wrote in message <34abc39e.6093799_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
|Niestety - takie polaczenie powoduje ze TPSA, byc moze poczatkowo bez
|zlej woli, ale w podrecznikowy wrecz sposob wykorzystuje swoja
|monopolistyczna pozycje w celu niszczenia konkurencji.
|"Internet jest za darmo, placi sie za telefon". I zadna zmiana
|myslenia nic tu nie pomoze - telefony jak byly drogie tak beda,
|a "internet za darmo" skaze ludzi na korzystanie z uslug TPSA -
|czasem dobrej jakosci , innym razem "wiecznie zajete, jak sie
|dodzwonie to nic nie odpowiada, no i jest tylko 28800, a ja mam modem
|56k".
|
|Prawdziwa zmiana zajdzie jak TPSA wyrosnie konkurencja na polu
|telefonii, ewentualnie Urzad Antymonopolowy wymusi obnizenie cen
|uslug lub rozbicie telefonii od ISP.

|A co z cena za telefonowanie? Wliczone w owe 22$, czy jeszcze wypada
|doliczyc 23$ ?
cena za uslugi telefoniczne jest stala - u mnie $18 Can +tax 14% (i to
pokrywa wszystkie polaczenia lokalne)

|P.S. 22+23$ = ~120zl = godzinka internetowania kazdego dnia w TPSA..

jakis miesiac temu czytalem informacje na temat deregulacji firm
telefonicznych w Europie zachodniej. Wedlug tego firmy telefoniczne beda sie
zajmowaly tylko polaczeniami lokalnymi a wszystkie miedzymiastowe maja byc
udostepnione (na sposob amerykanski) do firm konkurujacych. Wiekszosc
komentarzy jest, ze to rowniez pociagnie za soba tanszy dostep do internetu.
JJ