Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 20:06:04 MET

Kiedyś kupiłem sobie ASUS'a TX97-E zapłaciłem za niego dużo, ale i tak
mniej niż normalnie. Wcześniej (Aristo TX PRO) nie mogłem ustawić
kontrolerów pod G95, założyłem ASUS'a i wszystko zaczęło działać
pięknie. Ale dopiero dwa tygodnie temu doceniłem wartość tej płyty -
kupiłem kontroler SCSI Tekrama bez BIOS'u, ale moja wspaniała płyta ma
Symbios i dzięki temu mam kontroler na PCI z bios'em za 230 zł :)))

Dnia 29 Dec 1997 19:54:26 +0100, ak8735_at_kki.net.pl (Dariusz Zmokly)
napisał(a):

>Czytalem zdaje sie w Chipie o testach plyt glownych i o ich wplywie na
>szybkosc komputera. Podobno maja one minimalny, rzedu kilku procent, wplyw
>na szybkosc kompa. Dlatego zastanawiam sie, czy jest sens kupowac np. Asusa
>jesli mozna kupic np. Soyo te 200-300 zl taniej.
>
>Osobiscie mam najtansza z mozliwych Soyo Eteq6618 SY-5EAS5 i nie mam z nia
>zadnych problemow. Czyli jakas tam niezawodnosc ta plyta posiada.
>
>Dariusz Zmokly
>ak8735_at_kki.net.pl

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.