Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: JaQbek (jbx_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 15:55:09 MET

Ostatnio wyraźnie widać "destandaryzację" HTML-u
oraz JavaScript. Teraz osoba tworząca strony www
powinna zrobić każdą z nich w min. dwóch wersjach.
Jedna wersja przeznaczona dla Netscape-a, druga
dla Internet Explorera. Na pierwszu rzut oka jest to
bardzo uciążliwe. Pewnie, ale programiści będą
zmuszeni więcej wiedzieć i umieć, a my oglądając
jedną stronę w wersji "only for Netscape" i "only
for MS Internet Explorer" będziemy widzieli, która
jest ładniejsza. W ten sposób wybierzemy lepszą
(według własnego gustu) przeglądarkę.
Jeżeli chodzi o JavaScript lub JScript (MS made)
to sytuacja jest podobna do tej z HTML-em, jednak
JavaScript w Netscape-ie jest 100x lepsza !!!
Za przykład może posłużyć mój ostatni problem
z MiSiami: zdefragmentowałem dysk i IExplorer
przestał wykonywać metodę window.open :-S

Jak rozwiązałem ten problem ???
Zainstalowałem Netscape Navigator-a 4.04
(z Enter CD)

Szczęśliwego Nowego Roku '98
e-mail: jaqbek_at_kki.net.pl
www: http://www.kki.net.pl/petz