Re: USRobotic (moze ciut off topic)

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 15:27:51 MET

Witam

Futszak napisał(a) w wiadomości: <01bd157a$39ffc9e0$LocalHost_at_pirackis>...
>Mam takie male pytanko odnosnie ww modemu.
>Na dniach stanie u mnie w domu modem USRobotic Sportster flash.
>Jak sie dowiedzialem od firmy 3com ten modem jest w trakcie
>przeprowadzanych badan homologayjnych a wiec z punktu widzenia prawnego
>tego modemu uzywa nie moge.

Możesz używać spokojnie chyba, że już pierwszego dnia chcesz się procesować
z TPSA o kiepskie połączenie. Przerabiałem już sprawę zgłoszenia modemu i
jego homologacji i wyszło na to, że jeśli modem jest homologowany i
zgłoszony to TPSA musi uprzedzić użytkownika jeśli sprawdza linię lub
wykonuje inne prace, które mogłyby uszkodzić podłączony w tym czasie modem.
Nie bardzo natomiast widzę jak modem (USR) może uszkodzić centralę.
Na skrócenie czasu homologacji nie masz praktycznie żadnego wpływu.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==