Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 01:41:46 MET

>Przepraszam za off-topic, ale po prostu musze o tym napisac.
>Otoz zadzwonilem do biura TPSA w sprawie absurdalnego komunikatu
>pojawiajacego sie przy probie polaczenia. Automat za kadzym razem
>powtarza ze "abonent ma zmieniony numer" :-)) Okazuje sie ze poojawia
>sie za kazdym razem gdy 0202122 jest przeciazone i ze jest jakis blad
>w automacie mowiacym i tu
>
>pierwszy szok:
>
>Pracownicy TPSA nie potrafili w ciagu przeszlo dwuch miesiecy naprawic
>tego smiesznego, ale bardzo kompromitujacego bledu!!!!!!!!!!!!!!!

Wcale mnie to nie dziwi bo i po co . Wynagrodzenie za prace i tak wszyscy
otrzymają .

>drugi szok:
>
>bardzo uprzemy pan w punkcie obslugi klienta wyjasnil mi ze kiedy
>linia jest zajeta lub gdy slychac ten durny komunikat to linia jest
>przeciazona bo: (cytuje) " o widzi pan, tu widze ze na przyklad jeden
>gosc juz ma polaczenie 70 minut, a jest jeszcze lepszy ktory sie nie
>rozlacza od trzynastej czyli siedzi na linii 120 minut"!!!!!!!!!!!!
>(wyraznie slyszalem obuzenie i zdziwienie tyn strasznym postepowaniem
>klientow w glosie pana z TPSA)

Bo przecież każdy abonent korzystający z usług T.P. S.A. /?/ to
potencjalny intruz . Ma pretensje o wszystko , że trzeszczy w słuchawce ,
...... . Powinien tylko zapłacić za abonament i najlepiej wcale nie
korzystać z telefonu .

>Przypuszczalny tok rozumowania wyglada chyba tak:
>"eh ci niesforni klienci!!! Co za bydlo, tylko im dzwonienie w
>glowie,( pewnie sciagaja swinskie obrazki!!) a my tu ciezko pracujemy
>i mamy przez nich same zmartwienia, chyba trzeba podniesc oplate to
>moze im sie odechce"

Myśle , że jest to bardzo dobre rozwiązanie , można by przy tej okazji
podnieść wynagrodzenia ciężko pracujących ludzi .

Andrzej.Briske_at_usa.net