Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Robert Dubas (rds_at_irc.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 21:33:59 MET

Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
[...]
: a sb, nawet sb64 tylko jeden. awe64 ma full duplex, awe32 nie ma.
: a juz najstarsze wersje gus mialy full duplex. ^^^^^^^^^^^
[...]

Co to za brednie? Ja mam AWE32 (ta pierwsza wersja, jeszcze na 3
interfejsy cd) i mam FULL DUPLEX, w obie strony stereo-16-44100. Kwestia
full-duplex czy jego brak zalezy tylko od driverow. Mam zainstalowane pod
nt z pazdziernika czy listopada i zapewniam ze ta karta MA full duplex.
Pod G95 zreszta drivery z DX5 tez dzialaja w trybie full duplex.
Sprawdzalem to samplujac kawalek z kompaktu i w tym samym czasie
puszczajac jakiegos mp3.
Zapewniam ze AWE32 MA full duplex, z tego co sie orientuje to chyba nawet
chipset ma taki jak AWE64.

--
RDS
mailto:rds_at_irc.pl