Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 14:02:45 MET

ptad_at_box.zetobi.com.pl (Pawel Tadejko) wrote:

>Nareszcie jakas rozsadna wypowiedz na temat GUS vs. SB32
>
>tez mam GUS'a (bez MAX) i mam zamiar wymienic na SB32 AWE
>
>bo szlag mnie trafia w Win95
>no i te MIDI jak doloze 2x4MB
>
>A nie zapuszczam Comanche 3 - a on mi mowi SB or Nothing
>mam go gdzies
>
>pTad

na temat gusa i sb. jakies 2 lata temu kupilem klona gusa. tego zwyklego.
powiem szczeze ze nie zaluje. tyle ze teraz bym sie zastanawial
czy awe64, czy gus. gus jest o tyle durny, ze durna firma calkowicie
olala sprawe driverologii. oni nawet nie potrafia stosownie zaplacic
ludziam grzebiacym sie w shareware, zeby zechcieli kontynuowac i dopracowac
swoje male dziela. sb ma dobra driverologie, ale niestety dzwiek z tej
karty jest nedzny. nawet po dolozeniu 2x4mb.
co gorsze, gus pozwala mi na odtwarzanie 4rech kanalow stereo wav.
a sb, nawet sb64 tylko jeden. awe64 ma full duplex, awe32 nie ma.
a juz najstarsze wersje gus mialy full duplex.

to tyle porownania tych kart. najwiekszym grzechem gusa jest przespanie
sprawy. moski jedne nie chca pisac driverow. nie chcieli z laski swojej
dorzucic jednego scalaczka, ktory by emulowal calkowicie sprzetowo
najstarsza karte SB. itp/itd. ich blad.