Re: Gravis Ultrasound Max

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 15:48:01 MET

>sb ma dobra driverologie, ale niestety dzwiek z tej
>karty jest nedzny. nawet po dolozeniu 2x4mb.

samo dolozenie niczego nie zmienia !!!!!!

trzeba miec dobre SoundFont Banki
dobre tzn. komercyjne (min 8MB, a nawet 12MB i 16MB)
a nie z internetu czy orginalnego kompaktu
natomiast co do kompletow patch'y do GUS'a to nie bede sie wypowiadal.
Na orginalnym kompakcie - to zlom
Zreszta co mozna wepchac do 1MB pamieci - bo na pewno nie dobre sample

A patch'e z inetu - to dluga historia - dobieranie konfigurowanie
wiadomo 1MB
a jakosc w porownaniu nawet ze srednimi bankami SB32 wypada slabo

>co gorsze, gus pozwala mi na odtwarzanie 4rech kanalow stereo wav.
>a sb, nawet sb64 tylko jeden. awe64 ma full duplex, awe32 nie ma.

to ciekawe - kumpel kupil niedawno awe32 OEM i jest full-duplex
przez litosc nie wspomne o oprogramowaniu pod windows, ktore
umie wykorzystac procesor znajdujacy sie na karcie
(efekty w czasie rzeczywistym)

a w GUS MAX - slawny procesor DSP - i co z tego
nawet najbardziej zaawansowany technologicznie sprzet
to sam zlom bez oprogramowania

Chyba, ze ktos zna takie na DSP do MAX'a - to chetnie poznam
Bo moje poszukiwania w inecie zakonczyly sie fiaskiem
a szukac umiem
(mowie oczywiscie o efektach z wykorzystaniem DSP w czasie rzeczywistym,
a nie o efektach programowych)

pTad