Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 11:05:24 MET

Marcin Porebski <porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl>
napisał(a) w artykule
<01bd1303$34666f80$0100007f_at_localhost>...
> Zamierzam zakupić drukarkę atramentowš do
1000zł.
> Jakš drukarkę warto kupić? Wiele osób poleca
drukarki
> HP. Co o nich my?licie?

za niecale 900 zl mozna kupic HP670. jakosc taka
jak na HP690+ cena nizsza o wiele, i brak
zbednego (przynajmniej tak mi sie wydaje)
PhotoCartridge'a. wyglad ten sam. ja wybiel bym
dzisiaj wlasnie ta drukarke. wczesciej
zastanowialem sie nad wyzszoscia Epsona.
faktycznie druk lepszy, ale od ludzi z tej grupy
dowiedzialem sie, ze jak nie drukujesz na tej
drukarce przynajmniej ze dwa razy w tygodniu to
jest z nia wiecej problemow niz pozytku.

pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www:  http://www.polbox.com/w/whitepio