Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Adam Jarecki (jarecki_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 12:17:26 MET

Marcin Porebski <porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl> wrote:

: Zamierzam zakupić drukarkę atramentowš do 1000zł.
: Jakš drukarkę warto kupić? Wiele osób poleca drukarki
: HP. Co o nich myœlicie?

Mam od ponad dwoch lat (chyba) HP DeskJet 540 - GENIALNA!
Teraz niestety tylko na gieldach.

Dosyc tanie i nie najgorsze (nie wiem jak z wydrukiem obrazkow) sa male
Lexmarki, tyle ze wolne to to okropnie. Znajomy uzywa Epsona ale nie
poleca. Nie wiem dlaczego, a nie ma go teraz w Lodzi. :-)

Pozdrowienia

--
Adam Jarecki (jarecki_at_post.uml.lodz.pl)
|      http://www.jarecki.ikki.com.pl/      |