Re: Jaka drukarka atramentowa

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 15:56:50 MET

Zależy co drukujesz - jeśli grafikę radzę kupić Epsona 400 - wydruki w
kolorze jak fotografie na prawdę. Jeśli dużo tekstu i trochę grafiki
to polecam HP 690c+. Najlepszy wydruk tekstu (oczywiście laser ma o
niebo lepszy) i przeciętna grafika - ale do przyjęcia - z PHOTO
zasobnikiem nawet nie zła.
Sam używam HP ale dlatego ze boję się Epsona - miałem z nim kiedyś
problemy.

Michał Piotrkowicz
ICQ: 3385982
 moll47u_at_ic.com.pl