Re: Jaki filtr na monitor?

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:17:39 MET

On Sun, 28 Dec 1997 08:14:14 +0100, "Maciej Wyczawski"
<gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> wrote:

>porady.
>- pienišdze przeznaczone na dobry filtr dołożyć do pieniędzy uzyskanych ze
>sprzedaży kiepskiego monitora i kupić dobry monitor.
>Poprzednio po 6 godz. siedzenia przed ekranem oczy szczypały i łzawiły.
>Teraz mam Future, ustawionš na 85 Hz i zero problemów.
Oprocz tego _bardzo_ polecam okulary z filtrem Blue-Block. Dostepne u
optykow. Mam takie (bez korekcji) od 3 lat. Zaleta: nosi sie je ze
soba latwiej niz filtr na monitor. Wada: znieksztalca kolory (widac na
zolto).
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - +48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.