toshiba XM5702B i sciaganie AUDIO_CD???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:09:40 MET

mam pytanie w zwiazku ze zciaganiem sciezek audio do wav-a bezposrednio z
CD.
moze ktos z was wie, dlaczego niektore cdromy umozliwiaja taka zabawe, ale
z predkoscia x2 lub x1 mimo, ze odczytuja plytki DataCD z predkoscia 12x i
16x?
programik WinDAC32 umozliwia zciagniecie na powyzszej toshibie sciezki z
predkoscia1x. na stronie www.mp3.mtl.pl jest spis napedow, ktore to
umozliwiaja sciaganie takich sciezek i dane dotyczace toshiby XM5702B
mowia, ze mozna za pomoca jej sciagac w X2 - ja wyciagam max X1.
jezeli ktos ma taki naped i sciagal AudioCD , prosze na priva podzielic sie
swoimi osiagnieciami. jaki cdrom, i z jaka predkoscia umozliwia sciaganie.
swoja droga, to na liscie jest naped plextora X20, ktory z taka wlasnie
predkoscia umozliwa sciaganie CDAudio. to musi byc szok. nie wyobrazam
sobie.

pozdrowionka i dawaj tez na priva

email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www: http://www.polbox.com/w/whitepio