Re: Ryczałt TPSA

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:09:39 MET

Marcin Porebski <porebskm_at_chimera.ae.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<01bd1317$a6abe2a0$0100007f_at_localhost>...
> Czy słyszał kto? do czego przymierza się PSA.
> Podobno chce wprowadzić opłatę chyba jakie?
> 120zł-nie wiem ile w tym prawdy- za nielimitowany
> miesięczny koszt połšczenia z Internetem.
> Co wy na takie posunięcie?

mam to za przeproszeniem gdzies. ja moge miesiecznie przeznaczyc na
internet okolo 40 zl w miesiacu (okolo 10 godzin). starcza to na mniej
wiecej sprawdzenie poczty i sciagniecie dwoch grup newsowych, jeszcze nie
calych. takie "dobrodziejstwo" ze strony telekomuny bedzie sie oplacalo
ludziom, ktorych stac.
niajlepiej byloby pozostawienie obok zryczaltowanego numeru, numeru
platnego jak do tej pory. wtedy ludzie mieli by prawo wyboru.

pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www:  http://www.polbox.com/w/whitepio