Re: HARDW Q: Jaki czytnik CDROM 24 x

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:09:44 MET

> Zawiodlem sie na toshibie :-(
> Przez kompa przelecial mi aztech, samsung, mitsumi, acer...
> Acer sie ostal - udany model.
> Toshiba "polegla" na cdr i brakuje jej play'a (dla mnie wazne)...
> Pozdrawiam

co do play'a na panelu sterowania to nie jest az tak to chyba wazne. co do
toshiby XM6102B to faktem jest, ze duzo ludzi je zachwala. jedynym bolem w
jej uzywaniu jest to, ze szybko sie zatrzymuje (dla jednych + dla innych -)
i wolna korekcja bledow.
wydaje mi sie, ze lepszym rozwiazaniem dzisiaj jest kupno Pioneera, lub
Teac'a niz toshiby, do samsungow i mitsumow nie mam zaufania.

pozdrowionka i dawaj tez na priva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www:  http://www.polbox.com/w/whitepio