jakie pamieci???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_imipkm.pcz.czest.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:09:52 MET

jak to jest z tymi pamieciami. czy lepiej jest
kupic zwykle ps/2 czy EDO. EDO sa z reguly
tansze. w gre wchodza oczywiscie pamiecie o
czasie dostepu 60 ns. cze zwykle SIMM-y beda sie
zachowywaly bardziej stabilnie niz EDO przy
podciaganiu do gory taktowania magistrali.
ktos mi kiedys powiedzial, ze zwykle SIMM-y sa
lepsze niz EDO. biorac pod uwage to, ze EDO sa
tansze to by wygladalo na to, ze tak rzeczywiscie
jest. Nie chodzi mi o tryby pracy. jak ma sie
wydajnosci EDO do zwyklego sima i odwrotnie??

pozdrowionka i dawaj tez na priva

email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
www: http://www.polbox.com/w/whitepio