Re: Aristo

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 15:32:20 MET

Miałem przez jakiś czas taką płytę na TX PRO - bardzo fajna płytka
(TANIA!) według instrukcji obsługuje Ultra DMA, ale nie miałem okazji
sprawdzić. Musiałem ją wymienić z powodu tego że była idiotycznie
rozplanowana - procesor blokował 2xPCI, tak że nie można tam było
włożyć nic dłuższego, a dwa pozostałe miałem już zajęte i chciałem
dokpić SCSI... Do tego jeszcze jeden PCI zablokowany całowicie przez
RTC - ponad którym nie dało się włożyć żadnej karty!
płyta ma niby 4xPCI i 4xISA...
Można ustawić 83 MHz :)
Ma ochydny BIOS okienkowy AMI, ale można się przyzwyczaić ;(
Podsumowując - bardzo dobra płyta jak nie musisz wkładać więcej niż
2xPCI.
Z powodów powyższych musiałem ją wymienić i kupiłem ASUS'a TX-97E :)))

Dnia Tue, 23 Dec 1997 23:09:51 GMT, asteron_at_rocketmail.com (Asteron)
napisał(a):

>Czy ktos mial moze jakies doswiadczenia z popularnymi ostatnio plytami
>glownymi Aristo? Sa zachecajaco tanie, ale jest na nich jakich dziwny
>nie znany mi blizej chipset VX Pro albo TX Pro, podobno oba z obsluga
>U-DMA. Jest to coś warte?
>A tak w ogole to wesolych swiat. Wstancie od komputera przynajmniej
>jak beda prezenty rozdawac!
>Jaromir

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.