Re: Pytania dla specow od twardzieli.

Autor: Tomasz Fidecki (fidecki_at_green.pap.com.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 15:25:30 MET

Michal Malanowicz wrote:

> Dzisiaj prawdopodobnie padl mi twardy dysk.
> Jest co Caviar 2850 (850MB) i ma 3 lata. Bios
> rozpoznaje go poprawnie, ale przy jakiejkolwiek
> probie zapisu/odczytu/formatowania dysk
> wydaje z siebie zapetlone dzwieki przypominajace
> przeskakiwanie glowicy z sciezki na sciezke.
> Problem wystapil sam z siebie, tzn. dysk
> lezal sobie w komputerze i byly nan kopiowane
> gry. Nagle stanal i koniec. Sprobowalem podlaczyc
> dysk do innego komputera - nic nie dalo.

Przezylem dokladnie te sama historie. 3 letnia 850-tka
Caviara. Takie same objawy. Na poczatku nawet dawal sie czytac,
lecz glowica walila jak glupia. Probowalem formatowac i
diagnozowac programikami zciagnietymi z serwera WD. Nic.
Po probie formatowania niskopoziomowego dysk stal sie nie do
uzytku. Stoi na polce jako ozdoba.

[...]
> - Chcialbym kupic nowy. Jakies 4GB. Mysle o Quantum
> Fireball. Jak wypada w porownaniu z Caviarem (chodzi
> mi glownie o szybkosc kopiowania malych plikow)?

Polecam np. Segate'a Medallista 4,3GB. Do Caviarow sie zrazilem,
bo to juz 3 dysk WD, ktory mi walnal.

[...]
> --
> Michal Malanowicz
> michal_at_waw.pdi.net

Pozdrawiam

--
 _____ ___
|_   _| __| Tomasz Fidecki       IRC Fido__
  |_| |_|   http://green.pap.com.pl/~fidecki