Re: Modem i Centertel

Autor: Sebastian Karpowicz (seba_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 00:52:02 MET

> Jest mowa o transmisji w sieci Centertel, _analogowej_,
> transmisja 14400 jest jak najbardziej mozliwa.
> Pomylilo Ci sie z GSM.....
----------------
Przepraszam!
Zalozylem, ze to to samo.
Przepraszam raz jeszcze za wprowadzenie w blad czytelnikow.

Ale czy to nie ironia? W _cyfrowym_ GSMie gdzie latwosc i jakosc
transmisji powinna byc lepsza mozna wycisnac jedynie 9600, a w
szumofonie 14400...
Chyba wiem na czym polega roznica ale troche glupio to sobie
GSMowcy wymyslili. To jak powrot na drzewo.

Tyle wywodow
Pozdrawiam
_-seba-_

--
Usun "-nospam" z mojego adresu przed odpowiedzia