Re: Cable Select - Help

Autor: Nick (nick23_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 00:36:00 MET

Kto pyta nie bladzi.
CS mial sie stac standardem,ale mu sie nie udalo ;)
Cala sztuczka polegala na tym ze jedna z duzych firm komp.(nie pamietam
ktora) wymyslila takie cudo,zeby ulatwil zycie niekumatym pecetowcom.
CS-Cable Select -byla to po prostu zmodyfikowana tasma IDE(taka jak do np
HD),pod ktora podpinalo sie 2 urzadzenia (np HD i cdek) i ustawialo na
kazdym CS.
Mialo to spowodowac ze urzadzenia sie same dogadaja ,kto master a kto
slave.

Paweł Brzozowski <pbrzoz_at_priv.onet.pl> wrote in article
<68074v$60t$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...