Re: Standard KB/sek "DUCMETER"

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 13:49:09 MET

At 11:46 12-26-97 +0100, you wrote:

>Wg mnie najlepiej do tego będzie się nadawał program pt "DUCMETER" nazwa do
>śćiągnięcia ducm100b.zip
>Program ten zajmuje tylko 62 KB po spakowaniu 27 KB
>W skalowanym okienku pokazuje graficznie kolorami prędkość przesyłania do i
>z komputera a po ustawieniu kursora myszy na okienku pokazuje dwie wartości
>szybkość wysyłania i odbioru w KB/sek.
>Proszę o wypowiedzenie się liczniejszego grona w tej sprawie.

Krotkie ostrzezenie ze strony tego programu:

Current Issues

  1. Currently does not work on Windows NT 4.0 or
     OEM Service Release 2 of Windows 95 marked as Version 4.00.950B.
     I'm working on fixes!

no i oczywiscie nie pracuje pod w3.11

>Mogę go wysłać na grupę jako załącznik (27KB) lub
>niech ktoś zaproponuje link na swoją stronę WWW.

  A po co jesli juz jest strona autora:

  http://mofetsrv.mofet.macam98.ac.il/~fainaf/ducmeter.htm

oraz nowsza poprawiona wersja

  http://mofetsrv.mofet.macam98.ac.il/~fainaf/ducm102b.zip