Jeszcze raz o BIOS upgrade

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_SPAMSUXXpriv.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 13:36:29 MET

Hej,

przed chwilą było pytanie o upgrade BIOSa. Ja mam płytę główną Biostar
8500TAC, UMC 8669 I/O. AmiBios jest z 1994 roku. Na stronie Biostara
znalazłem evaluation copy romu dla tej właśnie płyty z lipca 1997,
który między innymi rozwiązuje problem roku 2000.
No i teraz zagwozdka. Biostar nie zaleca dokonywania aktualizacji
BIOSu bo jest ryzyko, że system może zrobić crash. Czy to jest
przestroga dla wszystkich userów czy tylko dla tych mniej kumatych,
coby nie grzebali w systemie? Jaki to może być crash? Piszą jeszcze,
że aktualizacja nie przyśpiesza systemu.
Czy to wszystko prawda? Czy warto zaktualizować BIOS?

Pozdrawiam,

--
   K r z y s z t o f   M a z u r
     Polish-English Translator