Standard KB/sek "DUCMETER"

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 07:51:49 MET

Od pewnego czasu obserwuję zainteresowanie programami pokazującymi prędkość
przesyłania plików przez modem do komputera różni ludzie proponują różne
programy m.in. NetMedic , Wykaz poł.modemowych ,ModemMeter ,CommSpeed itp
dlatego
proponuję ustalenie jakiegoś standardu aby wszyscy posługiwali się jednolitą
metodą pomiaru szybkości na swoich łączach i modemach.
Wg mnie najlepiej do tego będzie się nadawał program pt "DUCMETER" nazwa do
śćiągnięcia ducm100b.zip
Program ten zajmuje tylko 62 KB po spakowaniu 27 KB
W skalowanym okienku pokazuje graficznie kolorami prędkość przesyłania do i
z komputera a po ustawieniu kursora myszy na okienku pokazuje dwie wartości
szybkość wysyłania i odbioru w KB/sek.
Proszę o wypowiedzenie się liczniejszego grona w tej sprawie.
Mogę go wysłać na grupę jako załącznik (27KB) lub niech ktoś zaproponuje
link na swoją stronę WWW.
*** P o z d r o w i e n i a ***
                   Leon Hayder
             leohay_at_pr.onet.pl
                ICQ 3453702
P.s.
Jeżeli chodzi natomiast o wykaz połączeń to rewelacyjny jest program
"Licznik v 4.1"
do śćiągnięcia z www.dwd.interkom.pl lub z CD PC Word Komputer nr 1/98