Re: Jak scrackowac trzydziestodniowy shareware?

Autor: Halk (tomahalk_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 03:07:00 MET

On 25 Dec 1997 14:42:58 GMT, Mirosław 'Jubal' Baran <baran_at_knm.org.pl>
wrote:

>Nikt w .pl nie rejestruje shareware? Swego czasu Piotr Skulski oferował
>taką usługę. A jesteś pewien, że zapłata jest *tylko* kartą kredytową?

To jest jedyny sposob oplaty jaki spotykam ostatnio w programach
shareware. Nawiasem mowiac nie mam zielonego pojecia jak sie obchodzic
z karta kredytowa. I niby jak moglbym komus obcemu podac numer karty
kredytowe (gdybym mial) i wierzyc na slowo, ze se weznie tyle ile
trzeba. A w MOD4WIN readme.txt wspomina cos o karcie kredytowej
odsylajac po szczegoly dotyczace rejestracji do .hlp ale ten jest
tylko po hiszpansku czy francuzku.
No i mamy rebus :-(

Pozdrawiam