Re: Jak scrackowac trzydziestodniowy shareware?

Autor: Mirosław 'Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 15:42:58 MET

PT Halk <tomahalk_at_polbox.com>:

> A co moze Ty masz karte kredytowa? Problem nie wtym, ze jestem biedny
> jak mysz koscielna, tylko w kwestii technicznej.

Nikt w .pl nie rejestruje shareware? Swego czasu Piotr Skulski oferował
taką usługę. A jesteś pewien, że zapłata jest *tylko* kartą kredytową?

pozdrawiam,
Jubal

--
=   // = mailto:baran_at_knm.org.pl = http://www.ci.pwr.wroc.pl/~baran/ =
= \X/  = Miroslaw L. Baran = Jubal = medical student = ALCHEMY PANY! =