Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 21:18:17 MET

Jarek Lis wrote:
[...]
> : Tak jak piszesz to robisz z BSA kretynow az takich wielkich, ze nie
> : wiedza, co to jest zalogowac itp.
Czyli udowadniasz swoja niewinnosc.

Tak a propos: JAKIM PRAWEM jakies bubki z BSA maja mi kontrolowac
firme ? Odkad to instytucja pozarzadowa moze mi robic przeszukania,
chocby w komputerze ?
Czy ich prawo rozni sie jakos od mojego (napisalem kilka programow,
chce sprawdzic, czy ktos ich nie ukradl) ?
Bo jesli im wolno,a ja nie gorszy, to drzyjcie wszyscy! ;-)

A konkretnie: czy istnieje jakikolwiek przepis zezwalajacy
BSA czy innemu PRO na tego typu dzialalnosc ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl