Re: Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 11:55:28 MET

Jacek Fiok wrote in message <34aa395b.17939209_at_news.icm.edu.pl>...

>Z tym zaleceniem Intela to chyba prawda.
>Natomiast z 75 i 83MHz to rzeczywiście można się załamać, takie to
>wszystko niejasne.

A co tu ma Intel do powiedzenia? Chipset VIA, procesor np. AMD, a rada od
Intela? No chyba ze mowi o standardzie AGP, tu jest chyba tylko 66MHz. A czy
ktos zna karty AGP, ktore chodza na 75MHz? Bo jezeli VIA nie ma
asynchronicznego interface AGP, to podkrecanie moze nie miec sensu, tzn.
albo plyta na 75/83 albo AGP i 66.

>Podobno AMD zrobił już 100MHz. Procesory K6 sobie z tym radzą, a
>Intelki nie. Prawda? Jakie płyty mają support 100MHz?

Podobno :-)
Do P2 jest ABIT na 100MHz, ale plyt na 100MHz do Socket 7 chyba jescze nie
ma. Sa chipsety na 100MHz - ALI Aladdin 5 - zobacz na http://www.ali.com.tw
. Podobno SIS 5591 tez ma chodzic na 100MHz. Te chipsety maja AGP :-)

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )