Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 14:29:42 MET

On Wed, 24 Dec 1997 12:18:17 -0800, "R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:

>Jarek Lis wrote:
>[...]
>Czyli udowadniasz swoja niewinnosc.
>
>Tak a propos: JAKIM PRAWEM jakies bubki z BSA maja mi kontrolowac
>firme ? Odkad to instytucja pozarzadowa moze mi robic przeszukania,
>chocby w komputerze ?
>Czy ich prawo rozni sie jakos od mojego (napisalem kilka programow,
>chce sprawdzic, czy ktos ich nie ukradl) ?
>Bo jesli im wolno,a ja nie gorszy, to drzyjcie wszyscy! ;-)
>
>A konkretnie: czy istnieje jakikolwiek przepis zezwalajacy
>BSA czy innemu PRO na tego typu dzialalnosc ?
Niestety, tutaj sa obstawieni - robia to w porozumieniu z policja i
skarbowka, ktora ma prawo wejsc Ci do firmy i - jesli zechce - zajrzec
w spodnie :-)))
Ja bym kombinowal w druga strone - BSA z tego co wiem ma nie do konca
uregulowany prawnie status w Polsce
Pozdrawiam i zdrowych wesolych zycze.

--
Toczek; UIN:1007443